czwartek, 15 kwietnia 2010

Sex Chatten - Probeer het uit voor jezelf je hebt immers niets te verliezen!

Er was een punt in mijn leven toen ik bijna gaf-up te vinden "the one." Ik zei tegen mezelf dat ik liever alleen leven dan met iemand die ik niet kan leven. Bewoning was, is en altijd zal zijn uit de vraag voor mij. Ik was niet op zoek naar de 'perfecte man, "alles wat ik zocht was de perfecte match. Ik wilde iemand met wie ik kan met de jive en met een fatsoenlijk gesprek. Ik had iemand nodig die compatibel is met mij. Ik weet dat de compatibiliteit is niet het "einde alles en worden alle" in een relatie, maar sommige hoe, met dezelfde golflengte en wordt in de juiste frequentie maakt de relatie vlot verlopen.

En het moment dat ik wist dat de factoren die helpen ontcijferen mijn perfecte match, dat is wanneer ik wist dat Andy, nu de man ik leef met al bijna tien jaar het was.

Ik ben ervan overtuigd dat de perfecte match voor elke vrouw bestaat. Het enige wat u hoeft te doen is om te weten dat deze factoren zorgen dat u uw perfecte match te ontcijferen ... en dit is wat ik ga met u delen vandaag ...

Hoe vind je perfecte match is een kwestie van de beoordeling van deze factoren:

* Spontaniteit. Dit verwijst naar uw liefde persoonlijkheid als je aangetrokken tot iemand. Heeft u direct alle genegenheid te geven, hoe kort je de persoon die je bent aangetrokken om te weten? Of wil je eerst analyseren je gevoelens en je tijd in beslag nemen voordat ze het kennen van de demonstratieve over je emoties?

* Innerlijke vitaliteit. Hoe ga je om met je dag? Heeft u het gezicht met volle vitaliteit en met alle vastberadenheid en kracht voort te zetten ... of neem je het gemakkelijk en ontlenen plezier bij het nemen van het moment en de rozen ruiken?

* Overtuigingen. Uw geloof is alles over je perceptie. Mensen verschillen over de wijze waarop ze zien en interpreteren van dingen en situaties die hun pad komen ... dus zie je het glas half leeg of half vol?

* Samenhang. Bent u het type persoon die houdt van naar huis gaan om dezelfde vertrouwde omgeving dagelijks en zie je jezelf al oud en hebben grootse kinderen in diezelfde oude omgeving je bent opgegroeid-up in, of gaat u liever voor wat afwisseling en diversiteit in het leven hebben?

* Aanpassingsvermogen. Hoe ga je om met je dagelijkse routine? Ben je helemaal goed over hoe de dingen zijn net zo lang gedaan als de resultaten die u voldoen? Of heb je bepaalde niveaus van perfectionisme hebben en geloven dat bepaalde dingen moeten worden gedaan op een bepaalde manier en een breuk in deze routine geeft u angstaanvallen.

* Onderhandelen Techniek. Bent u het soort persoon die in gevaar kunnen brengen of het type van de persoon die dat niet kunnen?

* Temperament. Hoe dramatisch bent u als het gaat om uw humeur? Bent u luid en intense of rustige en verzameld?

* Persoonlijke bevorderen. Hoe ga je om met jezelf als je relatie problemen ondervindt? Wilt u liever omringd te zijn met vrienden en familie en stort uw angst of je liever de eenzaamheid van het alleen zijn?

Dit zijn de factoren die uw perfecte match. De overeenkomsten en verschillen in bepaalde gebieden het hierboven vermelde kunnen helpen ontwikkelen en koesteren van een relatie. Weten welk aspect je moet hebben en overeenkomsten in welk aspect je moet verschillen, is de e-book, "Wanted: Mr Right 'kan je alle informatie die u nodig heeft. Check-out van de e-boek en zoek uit wie je perfecte match is! (sex chatten, sex chatten nederland, sex chatten online, sex chatten sms, sexcontacten)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz