sobota, 8 maja 2010

Sex Chatten - De snelste en veiligste manier van (sex) daten

Hoeveel van jullie dames hebben gemaakte fout na fout, en bekijk uw man of de man die u werden kort dating gestaag gewoon weg te trekken van jou en ook niet terugdeinzen? Zijn enige doel leek weg te krijgen van u in de sliest maar de meeste constante manier mogelijk. Merk op hoe mannen je nooit vertellen dat ze weg trekken en het verlies van belang.

Je voelde hem verloor belang, omdat zijn daden sprak boekdelen. Hij hield zo veel te bellen. Het was duidelijk zijn gevoelens veranderd, omdat de toon waarop hij gewoonlijk sprak je veranderd en hij was niet geïnteresseerd in opknoping met u of in je te zien.

Op dit punt kunt beginnen afvragen wat er mis is, wat is hier gaande? Je start het over de functionaliteit hersensyndroom (OFBS) zoals ik het graag noemen, toch?

Of als je iets als ik was, OFBS ging gewoon in een hogere versnelling. Kortom, het is net te denken zelf aan de dood en het rijden zelf gek over wat je denkt dat er gebeurt met de man die je aan het daten bent en waarom is hij niet te bellen of te doen alsof hij ooit deed.

En ja, de vragen te beginnen:

Wat is er mis met deze man?

Is hij boos op me?

Is hij iemand anders zien?

Is hij niet geïnteresseerd is in mij niet meer?

Wil hij ons op om te stoppen met elkaar te zien?

Was het iets wat ik zei of deed?

Misschien is hij druk bezig ...

Dus begin je vaker bellen om te proberen zijn hersens halen om erachter te komen wat er met hem en als het echt door jou. Dames, laat mij u te helpen met deze ene, want ik heb er vaker dan ik zorg te onthouden is.

Gelieve te stoppen. Je hebt misschien wel duizend vragen, het maakt niet uit op dit punt, te houden voor jezelf. Als je vraagt hem iets, alles wat u doet is het besturen van de nagel in de doodskist. Of is het omdat je dat weg is hij te trekken, u kunt wedden dat het zal worden, omdat van jou en je acties op dit punt dat hij wegblijft.

Het is een ding om te piekeren over al deze vragen dan in je hoofd, maar houd deze vragen voor jezelf en niet vragen wat je man. Op dit punt, zal ze komen allemaal uit de verkeerde manier.

Uw enige doelstellingen zijn op dit moment om hem te stoppen van het steunen van je af, stelt zijn attractie voor jou en weer zijn belangstelling. Ik ga om te laten zien dat u de eerste stap in het doen precies dat.
(sex chatten, sex chatten be, sex chatten gratis, smsdating, chatbabe, sexchatten)
Op dit punt, kan het zijn dat u of het kan je niet worden. Gewoon chill out ... Noem hem, stop hem probeert te krijgen om terug te komen, stoppen nadat hem in een laatste wanhopige poging om hem te weerhouden te gaan door de deur.

Wat ik wil dat je hier moet doen is te stoppen en zelf enkele vragen. Nu, terwijl u probeert om deze vragen te beantwoorden, zal het lijken alsof je hem hebt hield de deur open voor hem om door en uit te gaan en dat u het dichtklappen achter hem, lock-up en gewoon doorgaan met je leven.

Nu eerlijk antwoord op de volgende vragen:

1. Heb ik hem al te vaak te bellen?
2. Ben ik te emotioneel om geen reden?
3. Heb ik vroeg hem waar de relatie gaat en echt een antwoord verwacht?
4. Heb ik vertelde hem dat ik ben op zoek naar inzet en het huwelijk?
5. Heb ik al die onzeker of plakkerig is en niet de ruimte geven hem zijn?

Dames, als u ja hebt beantwoord, zelfs een of twee van deze, dan hebt u uw antwoord op de vraag waarom hij is backing uitgeschakeld. Dit zijn slechts een handvol van de klassieke fouten die sommige vrouwen doen al van de tijd die een wig tussen hen en hun mannen en jongens rijden hun weg in de tegenovergestelde richting kelderen.

Maar het goede nieuws dames is dat u nu uw reden waarom hij droop af ... en dit is de eerste stap op weg naar heroverde hij zijn belang te hebben!

Laat me zien hoe je aan hem stellen steeds naar u terug. Ik ga je leren hoe je een magneet, waar hij betrokken is geworden.

Als u wilt hem te komen en op je deur klopt en vraagt u om hem te laten, klikt u op de onderstaande link naar mijn blog te bezoeken!
sex chatten
sexchatten
sex chatten
sex chatten

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz